Novinky 9.1.2011 / Design-a-Horse 2011

09.01.2011 16:25

Určitě jste si všimli nových moldů Design-a-Horse na rok 2011. Přináším vám jejich podrobnější popis.

Jako prvního jsem si vybrala arábka, který prošel menší změnou, a to rozdělenou ofinou a kratším ocasem. Jeho cena je 89.99 USD, tím pádem o 30 USD dražší než původní mold (na obrázku vlevo dole). Cena mi příjde přehnaná, na tak malé změny.

Jako další je na řadě překrásný Arábek. Má pootočenou hlavu a přehozený ocas. Myslím, že tomuto moldu to velice prospělo, velmi se mi líbí. Avšak cena 249.99 USD je z původních 89.99 opravdu hodně moc. 

 

Mladá arabská klisna, moc hezký mold. Změny jsou skoro nepatrné, trochu oddělenější hříva a nížší ocásek. Cena je 89.99 USD a jako základní (na obrázku vlevo dole) stojí 59.99 USD.

Krásný pony, za cenu 89.99 USD (základní mold stojí 59.99). Má krásný rozpuštěný ocas a krátkou rovnou hřívu. Hezká změna.

Úžasný mold Standardbreda, který je i přes svou nestabilnost velice oblíbený. Myslím, že vypadá úžasně. Její hlava je nižší a ocas dlouhý a přirozený. Nádhera! Její cena je 249.99 USD, která už tak pěkná není. Za základní mold by jste dali 59.99 USD

Stock Horse, též oblíbený mold českých sběratelů. Jeho pozměněná trochu delší, ale přesto krátká hříva mi příjde, jako by nebyla delší dobu učesaná, za to ocas je více reálný. Zajímavá změna. Tento mold se ze základní ceny původního moldu 59.99 USD vyšplhal až na 149.99 USD.

Další Stock Horse, za přijatelnější cenu 89.99 USD. Moc se mi líbí jeho hříva, která je jen mírně pozměněná. Má i krásný ocas zastižený v pěkném houpavém pohybu :D Líbí se mi!

Krásné Stock Horse, hříbě. Tento mold je moc pěkný, obzvlášť tato předělávka. Ocas má trochu jinak a hlava je mírně pootočená. Cena základního moldu je 59.99 USD a za tento předělaný mold by jste dali 69.99 USD.

—————

Zpět