Novinky 9.1. / Stone Direct - New Releases

09.01.2011 00:07

 Přináším pár novinek, které Stoun dodal na web v rubrice Stone Direct - New Releases

 

Wish Come True

Arab velikosti Pebbles předělaný na valáška v barvě dappled grey. Moc krásný kousek za cenu 66,99 USD.

 

New Year´s Resolution

Tohoto arábka nemohu nepřidat. Je na novém šklebivém moldíku v nádherné barvě dappled grey. Limitován na 100 kusů za cenu 139,99 USD. Můj obrovský favorit!!

 

Party Favor

Další nový arab v barvě buckskin tobiano limitovaný na 30 kusů. Je na původním moldu a dle mě velmi pěkný :).             Cena 179,99 USD

 

Dark Secret

Jeden z nejnovějších arabů na původním moldu, v barvě liver chestnut je limitován na 30 kusů. Tento koník je naprosto mimo můj vkus... Cena 179,99 USD

 

Black Market

Další nový arab v černé barvě, limitovaný na 30 kusů. Velmi pěkný koník, ale pro mě bez šťávy... Cena 79,99 USD

 

Designs on You

Nádherný kůň na moldu ISH v barvě dark chestnut ( dle Stouna, dle mě spíš bay... ), limitovaný na 30 kusů. Tenhle koník byť bez velkých znaků se mi strašně moc líbí. Cena 179,99 USD

 

Dark Star Rising

Nové nádherné hříbě APH v barvě dark bay overo. Podle mě strašně povedené, hlavně se mi líbí ocásek!! Cena 69,99 USD.

 

 

—————

Zpět